Vragen

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen over de ZeelandPas. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan via info@zeelandpas.nl of bel naar 0118-587700.
  • 01. Wanneer is een ZeelandPas geldig?

    De ZeelandPas is geldig van 1 maart 2017 tot en met 28 februari 2018.

  • 02. Vanaf welke leeftijd heb ik een ZeelandPas nodig?

    De ZeelandPas is geldig voor één persoon, en geldig vanaf 2 jaar.

  • 03. Ik ben inwoner. Kan ik ook een ZeelandPas kopen?

    Ja dit kan zeker! Ook voor inwoners is de ZeelandPas te koop á € 4,-.  Kijk hier voor alle verkooppunten.

  • 04. Waar is de ZeelandPas verkrijgbaar?

    De ZeelandPas is voor € 4,- verkrijgbaar bij alle VVV inspiratiepunten, diverse accommodatieverschaffers en overige uitgiftepunten. Het volledige overzicht vind je hier.

     

  • 05. Mijn pas werkt niet, wat nu?

    Werkt de pas niet terwijl je acceptant de pas probeert te registreren? Het kan zijn dat je het maximaal aantal keer gebruik van deze actie hebt overschreden. Dan is het niet meer mogelijk om nog eens gebruik te maken van deze actie. 

    Ondervind je een ander probleem met je pas? Vraag je verkooppunt om na te gaan hoe dit komt. Mocht dit geen oplossing bieden, dan kan je ook contact opnemen met de helpdesk, telefoonnummer +31 (0)118 – 581 342, geopend van maandag tot en met zaterdag, van 09.00 uur tot 17.00 uur  (met uitzondering van feestdagen).

     

  • 06. Waar vind ik het totale overzicht van acties op de ZeelandPas?

    Bij de aankoop van een ZeelandPas krijg je een jaargids met daarin een overzicht van bijna alle acties. Gedurende het pasjaar komen er nog steeds acties bij. Op deze website staat daarom altijd het actuele overzicht van alle lopende acties.

    Je kunt in het actieoverzicht de beschikbare acties filteren op regio, categorie of kids. Ook kun je de resultaten op de kaart van Zeeland bekijken, zodat je direct kunt zien waar je de actie kunt verzilveren.

    De website is ook te bekijken op je mobiele telefoon. Zo heb je het volledige actieoverzicht altijd bij de hand!

     
  • 07. Van welke vervoersmogelijkheden kan ik gebruik maken met de ZeelandPas?

    Met de ZeelandPas kan je gratis of tegen een gereduceerd tarief gebruik maken van diverse vervoersvormen zoals de Zomerbus op Zuid-Beveland, de Westerschelde Ferry, de Zonnetrein in Hulst en nog veel meer.

    Als je verblijft bij een accommodatie op Schouwen-Duiveland die lid is van de Stichting Schouwen-DuivelandPas kan je nog gratis en onbeperkt gebruik maken van de sightseeing bus op Schouwen-Duiveland. Je kan een ZeelandPas kopen of gratis ontvangen bij uw accommodatiehouder.

    Voor alle vervoersmogelijkheden, uitgebreide informatie en dienstregelingen klik hier.

  • 08. Hoe maak ik gebruik van de gratis stadswandeling die de ZeelandPas persoonspas biedt?

    Als pashouder van de ZeelandPas kun je gratis één keer deelnemen aan een van de geselecteerde stadswandelingen. Om hiervan gebruik te maken kun je langsgaan of contact opnemen met het VVV Inspiratiepunt in de stad waar de stadswandeling plaatsvindt. Op vertoon van je ZeelandPas kan je een toegangsbewijs voor de stadswandeling ophalen bij het VVV-inspiratiepunt. Vaak is reserveren een dag van tevoren nodig. Alle informatie over een gratis stadswandeling met de ZeelandPas vind je hier.

  • 09. Welke gratis extra’s zijn er met de ZeelandPas?

    Met de ZeelandPas kan je gebruik maken van een heleboel gratis extra’s. Ontdek welke onderdelen voor jouw pas beschikbaar zijn.  Voor een compleet overzicht klik hier.

  • 10. Waarom word ik gevraagd mijn ZeelandPas te registreren?

    Aan de hand van je personalisatie kunnen we zien van wie de pas is en kunnen we de pas blokkeren als je deze verliest of bij diefstal. Door je ZeelandPas te personaliseren maak je ook kans op leuke extra’s. Daarnaast kan je aangeven of je op de hoogte gehouden wilt worden van het actieaanbod en andere nieuwtjes.

    Persoonsgegevens worden niet doorgegeven of doorverkocht aan commerciële derde partijen. Als pashouder krijg je dus geen e-mail nieuwsbrieven of aanbiedingen van derden toegestuurd. Wel wordt verzamelde data geanonimiseerd en gebruikt voor onderzoeksdoeleinden. Voor de ZeelandPas is een privacy verklaring opgesteld. Daarnaast is de ZeelandPas aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens

  • 11. Ik heb een kerst voucher ontvangen, hoe wissel ik deze om voor een ZeelandPas?

    De kerstvoucher kun je inleveren bij een VVV-inspiratiepunt in Zeeland naar keuze vanaf 1 maart 2017. De kerstvoucher wordt geregistreerd en kan maar één keer worden ingewisseld voor een ZeelandPas. De ZeelandPas die je ontvangt is vanaf 1 maart 2017 tot en met 28 februari 2018 geldig.

  • 12. Ik heb een ZeelandPas via de Rabobank aangevraagd

    Je kunt tot eind januari 2017 een ZeelandPas aanvragen bij de Rabobank bij jou in de buurt. Je moet lid zijn van de Rabobank als je een ZeelandPas wilt ontvangen. Alleen de Rabobanken Walcheren-Noord Beveland, Oosterschelderegio en Zeeuws-Vlaanderen doen mee aan deze actie.

    Je ontvangt halverwege februari van de Rabobank een brief met daarin je ZeelandPas. Je ontvangt het aantal aangevraagde ZeelandPassen per huisadres in één brief.

    Mocht je vragen hebben over de levering van de passen dan kunt je direct contact opnemen met de Rabobank via het telefoonnummer van jouw lokale Rabobank, vermeld bovenaan de brief.